Popduo Suzan & Freek heeft een tiende concert toegevoegd aan hun reeks optredens in het GelreDome in Arnhem.
De extra show staat gepland op vrijdag 29 mei 2026, waarmee het totaal aantal concerten in het stadion op tien komt.
De aankondiging volgde zaterdag via sociale media. Het duo uitte dankbaarheid en benadrukte dat de show van 29 mei 2026 ‘de laatste GelreDome-show waar je nog een kaartje voor kunt krijgen’ betreft. Ze voegden eraan toe dat dit het totaal op ’10 (!) stadions’ brengt, wat ze ‘bizar’ vinden. Eerder waren al negen andere concerten gepland in mei 2026: op 15, 16, 17, 22, 23, 24, 25, 30 en 31 mei.
In hun bericht blikten Suzan & Freek ook terug op een emotioneel televisieoptreden in de talkshow Eva, hun eerste interview sinds de bekendmaking van Freek’s uitgezaaide longkanker in mei. Het duo deelde: “Het was emotioneel toch weer even lastig om terug te gaan naar dat gevoel van eind mei… Gelukkig voelden we ons enorm op ons gemak dankzij die lieve Eva.”
